Archívum

F1 specializáció - bemutatkozás

2020. július 16. 18:23

Kérem, nézzék meg az alábbi prezentációt az idén 35 éves specializációról!

A név többször változott, a lefedett témák pedig folyamatosan frissülnek, követve az ipari igényeket és a technológia fejlődését. Az őszi félévben az Elektronikai-orvostechnikai műszerek és tesztelés I. ( KMWEO1TBNE ) tárgyat tudják felvenni. A specializáció 3 féléve által felölelt tudásanyag igen komplex, emiatt széleskörű tájékozottságot ad. Az elektronikai tesztelés teszi ki a tananyag kb. 2/3-át. Ezen a témán belül a tesztelés eszközeinek, berendezéseinek és módszereinek, valamint az alkalmazható hardver és szoftver megoldások megismerése a fő téma. Kitekintést adunk többek között a metrológiára, az elektronikai tervezésre, a beágyazott rendszerek alkalmazására és tervezésére, a digitális jelfeldolgozásra (DSP), az elektromágneses kompatibilitásra (EMC). Az orvostechnika adja a tananyag maradék 1/3-át. Ezen a területen az orvostechnika alapjait, az alkalmazott diagnosztikai és terápiás készülékek működését és felépítését tárgyaljuk az EKG-tól a pacemakeren keresztül az audiométerig és az MRI-ig. Fontos területek még a készülékek telepítési, üzemben tartási és felülvizsgálati problémái és kérdései.

A diasor végén található elérhetőségeken tehetik fel kérdéseiket. Igény esetén akár egy, akár több fővel "személyes" laborlátogatást vagy beszélgetést szervezünk elektronikus csatornán (Teams, Meet, Viber, stb.)

Megújult az F2-es specializáció

2020. július 10. 13:40

Megújult specializáció régi köntösben (KMWFV1TBNE)

Ha, mindig is érdekeltek a felügyeleti rendszerek, a beágyazott rendszerek, a biztonságkritikus rendszerek (gépjármű, vasút, repülő), a hagyományos vagyonvédelmi rendszerek! Ha, szeretnél többet tudni a felügyeleti beágyazott rendszerek felépítéséről, alrendszereiről, működéséről! Ha, van kedved modellezni, programozni, tervezni! Ha, kíváncsi vagy a mesterséges intelligencia alapjaira és egy „kicsit” szeretsz programozni, akkor neked ajánljuk az F2 megújult specializációt, mely még ugyan a régi nevén szerepel: Felügyeleti Informatika és vagyonvédelmi rendszerek és eszközök I. választható tárgyként (KMWFV1TBNE), de új tartalommal és új lehetőségekkel!

Várunk egy interaktív, kreatív csapatba!

Szakirány/modul választás

2020. július 10. 13:31

Amint valószínűleg tudnak róla, már nincsen modul választás.

Minden szakirányon lévő hallgató az aktuális félévben meghirdetett (korábbi modul) tárgyakat szabadon felveheti.

Kérjük a tárgyakat az előzetes tárgyfelvételi időszakban vegyék fel!

Az érvényben lévő 12 fős minimális kurzus létszám ezekre a kurzusokra is érvényes. Alacsonyabb létszám esetén csak rektori engedéllyel lehet kurzust indítani.

Figyelem! Intézeti döntés értelmében, egy tárgyon 24 főnél több nem lehet. (A helyek feltöltése az előjelentkezéskor időrendi sorrendben történik.)

Amennyiben egy kurzus nem indulhat, azt elvileg a regisztrációs hét elején nem indul állapotúra kell állítani és a rajta lévő hallgatóknak kell másik tárgyat választani.

A választás megkönnyítésére a volt modulok bemutatását az alábbi honlapon megtekinthetik. Nappali tagozaton F1, F2, F4 tárgyai közül, levelező tagozaton az F1, F4 tárgyai közül választhatnak.

Nappali tagozat

F1

KMWEO1TBNE Elektronikai-orvostechnikai műszerek és tesztelés I.

D-s tantervben előadás: KMAEO11TND és labor: KMAEO21TND

F2

KMWFV1TBNE Felügyeleti informatikai és elektronikus vagyonvédelmi rendszerek és eszközök I.

D-s tantervben előadás: KMAFV11TND és labor: KMAFV21TND

F4

KMWAG1TBNE Automatizált gyártórendszerek I.

D-s tantervben előadás: KMAGY11TND és labor: KMAGY21TND

F5

KMWSF1TBNE Számítógépes folyamatautomatizálás I.

D-s tantervben előadás: KMASF11TND és labor: KMASF21TND

Levelező tagozat

F1

KMWEO1TBLE Elektronikai-orvostechnikai műszerek és tesztelés I.

F4

KMWAG1TBLE Automatizált gyártórendszerek I.

A wiki.mai-n a volt modulok bemutatása részben olvashatnak pár szót a volt modulokról.

Záróvizsga információk és beosztás

2020. július 10. 13:20
Tisztelt hallgatók! A záróvizsgával kapcsolatos információk és a beosztás elérhető az alábbi oldalon.

Záróvizsga információk

2020. június 13. 16:7

Tisztelt Hallgató!

A záróvizsgák július 6-án és 7-én kerülnek megtartásra.

1. A záróvizsga beosztás megtervezéséhez kérjük, hogy aki jelentkezett a FELVI.HU-n MSc képzésre, POSTAFORDULTÁVAL jelezze ezt e-mailben!

2. Lehet, hogy a záróvizsgákat online kell szervezni. Ehhez szükség van: számítógépre, kamerára, mikrofonra, stabil internet kapcsolatra (Teams program elérésére). Teams program elérése egyetemi Office 365 fiókkal, @stud.uni-obuda.hu végű e-mail címmel – lehetséges.

Ha Ön nem tud online vizsgázni, mert bármelyik feltétel hiányzik, kérjük feltétlenül jelezze!

3. A konzultációs naplót Ön vagy konzulense aláírva (scannelve/fotózva) küldje el.

4. A szakdolgozatot leadási határideje: május 22.

A konzulensek a „Szakdolgozat/Diplomamunka feladatlap” vonatkozó részének aláírásával igazolják, hogy a szakdolgozat/diplomamunka beadható. Ezt scannelve/fotózva email-ben kell megküldeni.

FONTOS, hogy minden egyes elektronikusan keletkező dokumentum, fájl nevében szerepeljen a Hallgató neve, Neptun kódja és a dokumentum tartalma (pl. Fix_Frici_NeptunKód_szakdolgozati_adatlap)!

5. Szakdolgozat beadása: A plágiumellenőrzésre a DigiTool rendszerbe kötelezően (és csak ide) feltöltött szakdolgozatot/diplomamunkát illetően, a hallgatónak nyilatkoznia kell email-ben, hogy azt a tartalmú fájlt töltötte fel, amelyet a konzulense engedélyezett. Ezt, és csatoltan az emailben kapott feltöltési visszaigazolást szintén az Intézeti Ügyintézőknek kell elküldenie.

A kért visszajelzéseket, e-maileket kissne.erzsebet@kvk.uni-obuda.hu címre juttassa el!

FONTOS, hogy minden egyes elektronikusan keletkező dokumentum, fájl nevében szerepeljen a Hallgató neve, Neptun kódja és a dokumentum tartalma (pl. Fix_Frici_NeptunKód_szakdolgozati_adatlap)!

A záróvizsga lebonyolításának módjáról (on-line vagy személyes), a beosztásról és a további teendőkről, esetleges változásokról folyamatosan tájékoztatni fogjuk Önöket!

Budapest, 2020. 05. 13.

Üdvözlettel:
Markella Zsolt
igazgatóhelyettes sk.

Záróvizsga jelentkezés

2020. június 1. 21:11

Záróvizsgára történő jelentkezésüket az alábbi e-mail címre küldjék meg, név és Neptun kód megadásával.

2020 júliusi záróvizsgára jelentkezés határideje 2020. május 22.

Jelentkezés: kissne.erzsebet@kvk.uni-obuda.hu

Tájékoztató a nyelvvizsga-mentességgel kiállításra kerülő oklevelekről

2020. június 1. 21:10

https://kvk.uni-obuda.hu/to/hir/t-j-koztat-nyelvvizsga-mentess-ggel-ki-ll-t-sra-ker-l-oklevelekr-l

A félév zárásával kapcsolatos intézkedések módosítása

2020. május 22. 16:9

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a 3/2020. (IV. 22.) sz. Rektori utasítást az Óbudai Egyetemen a 2019/2020. tanév 2. félév zárásával kapcsolatos egyes intézkedések módosításáról az alábbi linken tudják elérni:

http://uni-obuda.hu/node/24468

Tájékoztató a nyelvvizsga-követelményt érintő változásokról

2020. május 14. 20:13

http://kvk.uni-obuda.hu/to/hir/oklevelekhez-kapcsol-d-nyelvvizsga-k-vetelm-nyt-rint-v-ltoz-sok

Rektori utasítás az oktatástól történő távoltartás és a távoktatási munkarend folytonosságáról

2020. április 27. 10:52

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a 2/2020. (III. 27.) sz. Rektori utasítást az oktatástól történő távoltartás és a távoktatási munkarend folytonosságáról, valamint az önköltségi díjak hallgatói teljesítési határidejének módosításáról az alábbi linken tudják elérni:

http://uni-obuda.hu/node/24296

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a hallgatóknak kiküldött minden fontos információ, rektori-kancellári utasítások a Neptun honlapon is megtalálhatók a főoldalon csökkenő időrendben.

Szakdolgozat beadásával kapcsolatos változások

2020. április 23. 8:29

Tisztelt Hallgatók!

A rendkívüli helyzetre való tekintettel frissítették a szakdolgozattal kapcsolatos határidőket.

További információk a kari weblapon találhatóak.

TDK új dátuma

2020. április 20. 11:7

Tisztelt Hallgatók!

A jelenleg is futó rendkívüli tavaszi szünet miatt az egyetemi TDK egy héttel elhalasztása kerül.

A rendezvényt online videokonferencia keretében fogjuk megtartani.

A TDK új dátuma: 2020. április 29.
Az új jelentkezési határidő: 2020. április 3. 12:00

A TDK jelentkezéssel kapcsolatos információk az alábbi honlapon érhetők el: http://kvk.uni-obuda.hu/hallgatok/tdk

Köszönettel:

Lamár Krisztián
kari TDK felelős

Elektronikus ügyintézés

2020. április 18. 21:1

A 40/2020. (III.11.) Kormányrendeletben, illetve a 2/2020. (III.11.), a 3/2020. (III.12.) és az 5/2020. (III.16.) rektori-kancellári közös utasításokban foglaltakra tekintettel a koronavírus további terjedésének megelőzését és az Egyetem munkatársainak (és családtagjaiknak) egészségi állapotának megóvását elsődlegesen szem előtt tartva a Kandó Kálmán Villamosmérnöki Kar 2020. március 19. napjától kezdődően visszavonásig az adminisztratív dolgozói számára otthoni ("home office") munkavégzést rendel el.

Ez azt jelenti, hogy a Kar Tanulmányi Osztályának és Intézeteinek munkatársai természetesen továbbra is elérhetőek lesznek a hallgatók számára elektronikus - azaz e-mailben történő - kommunikáción keresztül, kérjük, így keressék őket, s ők is azon keresztül fognak Önöknek válaszolni, illetve - amire csak lehetőségük adódik távmunkában - abban továbbra is a lehető leghamarabb segíteni.

Kiemelten sürgős esetben telefonos elérhetőség: általában minden nap délig az irodában Dr. Schuster György igazgató úr veszi fel a telefont.

2/2020. (III. 11.) sz. rektori-kancellári közös utasítás

2020. április 11. 22:31

Tisztelt Munkatársak!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a 2/2020. (III. 11.) sz. Rektori-Kancellári közös utasítást a kormány vészhelyzetté nyilvánítását követően alkalmazandó eljárásrendről az alábbi linken tudják elérni:

https://neptun.uni-obuda.hu/hir/20/03/2-2020-iii-11-sz-rektori-kancellari-kozos-utasitas

Mindannyiunk érdekében kérjük az abban foglaltak betartását!

Prof. Dr. Kovács Levente
rektor

Ormándi Gabriella
kancellár

Rektori-Kancellári közös utasítás a koronavírussal kapcsolatban

2020. április 11. 9:26

Tisztelt Hallgatók!

Rektor úr megbízásával szíves tájékoztatásul küldöm az 1/2020. (III. 09.) sz. Rektori-Kancellári közös utasítást a koronavírussal kapcsolatos, az Óbudai Egyetemen követendő eljárásrendről. Kérem az ebben foglaltak szigorú betartását!

http://uni-obuda.hu/files/private/order/24176/-2020-1_2020.rektori_utasitas_20200309_v2_compressed.pdf

Seebauer Márta
oktatási rektor-helyettes

24. Állásbörze

2020. március 28. 11:58

Közel 30 cég 300 állásajánlata és gyakorlati hely ajánlata vár Téged az Óbudai Egyetem 24. állásbörzéjén.

Kiállítóink

A kiállítóink többsége jellemzően az alábbi területeken működik:

  • autóipar
  • informatika
  • telekommunikáció
  • bank és biztosítás
  • kiskereskedelem
  • elektronikai ipar
  • energetikai ipar
  • egyéb gyártás, termelés
  • szállítmányozás, logisztika
  • könyvelés, könyvvizsgálat
  • közszféra

Dátum & Helyszín

1034 Budapest, Bécsi út 96/b

2020/03/3

1084 Budapest, Tavaszmező u. 14-18.

2020/03/4